U Hrithika jest godzina:
Mumbai |
VIP
Tutaj możecie wpisać dowolną ilość swoich ulubionych filmów jakie obejrzeliście a więc oto moja lista ulubionych filmów
ANIA Z ZIELONEGO WZGÓRZA
OMEN 666
CHRISTINE
NIEPROSZENI GOŚCIE
ZNALAZŁEM CIĘ
DHOOM 2
MAŁA MOSKWA
TUNEL
REC
INDIANA JONES I KRÓLESTWO KRYSZTAŁOWEJ CZASZKI
ZAKOCHANA ZŁOŚNICA
KSIĘŻNICZKA I CESARZ
TARA RUM PUM
BLISKO SIEBIE
TAXI cz1,2,3
TERMINATOR cz1,2,3
MARTWA RZEKA
JHOOM BARABAR JHOOM
UPROWADZONA
DZIEWCZYNY Z DRUŻYNY
NAJLEPSZY STRZAŁ
WYŚCIG ŚMIERCI
CHAK DE INDIA
Ostatnio edytowany przez PIOTREK (2009-08-08 15:46:23)
Offline
hary wszystkie czesci
zmierzch
skok przez plot
na fali
zmierzch
Offline
Debiutant
A ja najbardziej lubię...
Hmm.. PAheli, Chalte CHalte i NIgdy nie m.ów zegnaj..
Offline
Pasjonat Hrithika
Zarówno
OMEN 666
jak i
INDIANA JONES I KRÓLESTWO KRYSZTAŁOWEJ CZASZKI
oraz
TAXI cz1,2,3
to jedne z najsłabszych filmów, jakie oglądałam No ale o gustach się nie dyskutuje.
Co do moich ulubionych... Wszyscy wiedzą, że ja lubię kino azjatyckie, ale nie wszyscy wiedzą, że bardzo lubię też niemieckie filmy. W sumie lista moich wszystkich ulubionych filmów byłaby zbyt długa, dlatego podaję link do moich ulubionych na filmwebie (http://www.filmweb.pl/user/nensha/filmFavorites) a tutaj wymienię tylko takie, które lubię szczególnie...
Lalki
Kikujiro no natsu
Ring
Upadek
Fałszerze
Goodbye, Lenin!
Wiosna, lato, jesień, zima... i wiosna
Skazani na Shawshank
Zielona mila
Gwiezdne Wojny
Kill Bill
Billy Elliot
Misery
Lista Schindlera
Gdyby jutra nie było
i jeszcze Dostana
Ostatnio edytowany przez nensha (2009-05-20 15:58:46)
Offline
VIP
Nensha napisała
Wszyscy wiedzą, że ja lubię kino azjatyckie, ale nie wszyscy wiedzą, że bardzo lubię też niemieckie filmy
TEŻ I JA KILKA FILMÓW NIEMIECKICH TEŻ OGLĄDAŁEM I TE FILMY NIEMIECKIE RÓWNIEŻ POLECAM DO OBEJRZENIA
Offline
Fan Hrithika
Poza kinem azjatyckim mam podobny katalog ulubionych filmów jak nensha za wyjątkiem Gwiezdnych wojen, do których zasadniczo nic nie mam poza tym, że mój fecet oglądał jej już kilkadziesiąt razy:))) Zamiast poświęcać czas mnie !!!
Proponuję założenie wątku : Największe rozczarowanie. Czyli film, po obejrzeniu którego miałam bezbrzeżne poczucie straconego czasu. Nie zabawny, nie relaksujący, nie pouczający .... no zero ..........Dla mnie to było ostatnio ,, Kochaj i tańcz". Po prostu dramat !!!!
Polecam jednak ,, Pora umierać" i ,, Rezerwat". Polskie filmy niby banalne i przewidywalne ale fajne i sympatycznie się ogląda:)))
Offline
Pasjonat Hrithika
Misia napisał:
za wyjątkiem Gwiezdnych wojen, do których zasadniczo nic nie mam poza tym, że mój fecet oglądał jej już kilkadziesiąt razy:))) Zamiast poświęcać czas mnie !!!
Ale GW to naprawdę dobre filmy są Siadaj razem z facetem i oglądaj
Misia napisał:
Proponuję założenie wątku : Największe rozczarowanie. Czyli film, po obejrzeniu którego miałam bezbrzeżne poczucie straconego czasu. Nie zabawny, nie relaksujący, nie pouczający .... no zero ..........
O, jestem za. Zawsze warto wiedzieć, czego NIE oglądać
Offline
Wymienię swoje perełki w zależności od gatunku:
Film akcji - cała seria Bourne'a ("Tożsamość Bourne'a", "Krucjata Bourne'a", "Ultimatum Bourne'a" a wkrótce "Zemsta Bourne'a).
Film sci-fiction - tylko i wyłącznie saga "Star Wars". Osobiście nie było dla mnie lepszego film, oglądam prawie codziennie, dla mnie jedyny film zasługujący na notę 10/10 .
Film wojenny - ponieważ uwielbiam Gibsona, to oczywiście "Byliśmy żołnierzami" jest moim ulubionym filmem z tego gatunku.
Film horror - w tym dziale króluje "Egzorcysta". Był to pierwszy horror jaki oglądałem. Zrobił na mnie piorunujące wrażenie. I do tej pory robi. Jako dziecko miałem niezłą traume po tym filmie. Nawet w nocy widziałem te żółte oczy . Potem oczywiście przyszedł SH, ale to zupełnie inna bajka...
Film thriller - tutaj zamieszczę serię dr. Hannibal'a Lecter'a. Zaczeło się od "Milczenia owiec", a potem szło już jak po sznurko. Genialna rola Hopkinsa.
Film sensacyjny - postawię na "Bez twarzy" z Cage i Travoltą. Jeden z lepszych filmów jakie oglądałem.
Film dramat - bez wątpienia "Skazani na Shawshank". Znakomita historia Andy'ego Dufresne, który został niesłusznie skazany za zbrodnię, której nie popełnił.
Film kryminalny - ciężki wybór, ale postawię na "Wróg publiczny".
Film komediowy - uwielbaim parodie filmowe. I właśnie dlatego postawię na "Robin Hood: Faceci w rajtuzach". Jak tylko widzę szeryfa, to już mi się wesoło robi .
Ulubiony serial - na zawsze i na wieczność pozostanie "Z archiwum X", obecnie lubię też oglądać "Dr. House".
Offline
Pasjonat Hrithika
Sonic, a gdzie Tarantino zgubiłeś, co?
Offline
VIP
a z moich ulubionych seriali są tylko
SABRINA NASTOLETNIA CZAROWNICA z MELISSĄ JOAN HART
LITR ŁEZ-super serial japoński
Offline
zajebisty horror ale horror niestraszny "królowa potępionych" film wprost genialny i Lestat jest boski xD
jakby ktoś chciał to jest do obejżenia na youtube w 10 częściach to mgę tu wkleic
Offline
No to wklej, bo przyznam szczerze, że jeszcze w życiu nie oglądałem "zajebistego" horroru, który byłby "niestraszny" . A samemu nie chce mi się szukać, poprostu jestem wygodny A zresztą sama się Asiu, zaoferowałaś
Offline
VIP
KLĄTWA 2 horror japoński w trakcie oglądania ten film zrobił na mnie bardzo ogromne wrażenie aż można umrzeć ze strachu- bardzo dobrze zrobiony ten film jest choć jeśli ktoś na słabe nerwy to nie polecam ciarki po plecach same przechodzą jak sie ogląda ten horror w mojej ocenie KLĄTWA 2 to jest arcydzieło
EGZORCYZMY EMILI ROSE
UDRĘCZENI
Ostatnio edytowany przez PIOTREK (2009-07-22 22:42:52)
Offline
VIP
moje ulubione:
*z Bollywood:
-Paheli
-Kank
-K3G
-Gdyby jutra nie było
-Chad de!India
i jeszcze strasznie dużo innych
*cała reszta
-Milczenie owiec
-Zielona mila
-Gladiator
-Helikopter w ogniu
-Kochanice króla
-Szkoła uczuć
-Grease
-La Bamba
-But Manitou
-Epoka wszystkie 3 części
Offline
VIP
no i oczywiście GWIEZDNE WOJNY bo to jest już klasyka-GREASE, KOCHANICE KRÓLA,OM SHANTI OM i także polski film JAK TO SIĘ ROBI Z DZIEWCZYNAMI
Ostatnio edytowany przez PIOTREK (2009-09-20 21:51:40)
Offline