Jutrzenka - 2009-10-10 13:21:15

Hrithik nowym ambasadorem "Provogue"



http://www.fototube.pl/pictures/00642.jpg



Provogue wspina się na szczyt już 10 rok. Właśnie teraz marka odzieżowa pokazała ostateczne uderzenie dynamizmu i energii. Provogue jako pionierska marka mody była reklamowana przez Fardeena Khana i Saifa Ali Khana. Aktualnie współpracę nawiązała z supergwiazdą Bollywood, ikoną młodości – Hrithikiem Roshanem, który jest jej nowym ambasadorem. Ogłoszono to na konferencji prasowej w Mumbaju.

Hrithik Roshan jest główną postacią młodzieńczej marki. Kryje się w nim kwintesencja połączenia ducha i stylu a to sprawia, że idealnie pasuje do owej marki kandydującej do bycia najlepszą w dziedzinie „Styl i moda”. Provogue nakręciło nową kampanie reklamową z Hrithikiem, co pokazuje jej nowe oblicze. Z Hrithikiem jako nową twarzą marka stała się silniejsza i skierowała swoją uwagę na młode pokolenie konsumentów.

Ogłaszając tę wiadomość na wystawnym lanchu, Nikhil Chaturvedi, dyrektor naczelny Provogue powiedział: „Nie mógłbym być bardziej dumny witając Hrithika w rodzinie Provogue. Jego uwodzicielska i charyzmatyczna osobowość odzwierciedla ideę mody pokazywaną przez Provogue.

Wyrażając swoją ekscytację Hrithik Roshan powiedział: „To przyjemność móc uczestniczyć w tak wspaniałej marce – w jej aktualnej odsłonie. Provogue jest marką, która dąży do ukazania innowacji, stylu i jakości. To marka która pokazuje nowe oblicze mody w Indiach. To dla mnie wielki przywilej, że mogę brać w tym udział. Jestem ostrożny w doborze marki, którą popieram, ponieważ chcę promować taką, w którą wierzę całym sercem. Jestem zachwycony swoją współpracą z pionierem indyjskiej mody”.

Nowa kampania Provogue dotyczy wprowadzania zmian w świecie. Brane są tu pod uwagę te atrybuty, które wpływają na zmianę. Bądź jej odwagą, nadzieją i chwałą. Zapewniając modzie zrobienie kolejnego kroku milowego nowa kampania oferuje następną nowość. Dlatego też inspiruje, ekscytuje i zaprasza indywidualności do „Bycia przemianą”, do której mają dążyć nowe Indie.

Mówiąc o współpracy z Hrithikiem Roshanem, Salil Chaturvedi, zastępca dyrektora naczelnego Provogue powiedział: „Hrithik symbolizuje wszystko to, co jest prezentowane przez Provogue. Jest ikoną młodości, twórcą trendu posiadającym niewiarygodne połączenie stylu i osobowości. Pasuje więc idealnie do naszej nowej kampanii”.


Zdjęcia z sesji zdjęciowej można zobaczyć tutaj :aparat:
Konferencję z udziałem Hrithika można zobaczyć tutaj.


Kulisy sesji zdjęciowej




Źródło:
www.hrithikrules.com

Tłumaczenie:
Jutrzenka :rolleyes: :shy:

www.hrithikroshan.pun.pl